قالب بلاگ بیان

قالب ۱۵

خیلی خوبن :)
ممنون :)
بک گراند اولی خیلی قشنگه :)
در کل عالی ان :)
ممنون :)
پس اون قالب ساعته کجاست؟
قالب ساعت ؟
جمعه ۷ خرداد ۹۵ , ۱۹:۱۱ محمد علی درویش

اره دیه یه دونه قالب بود توش ساعت داشت!

تو یکی از وبلاگا دیدم بسی پسندیدم

احتمالا خودش عکس هدر رو ساعت گذاشته ! من یادم نیست هدر قالبی رو ساعت گذاشته باشم !
درکل ممنون قالبات خیلی خوبن
قربانت
من این کدو کپی میکنم ولی نمیاره برام قالبو
سلام من اینو میخوام ولی میخوام منوش سمت راست باشه پایین نباشه چه کنم؟
عااااااااالی
قالب شماره رو گذاشتم پس چرا نمیااآد خرآاابههه.. :((((
جمعه ۲۴ دی ۹۵ , ۱۹:۱۸ خانوم نویسنده
اندازه ش کوچیکه یا من کوچک می بینم عایا؟؟!!
من به همین روشی که گفتین گذاشتم
اما درست نمیاد

درست شد :)
group64.ir

فکر کنم که هرچی بیشتر دنبال قالب بگردیم و بعد بیایم اینجا؛ بیشتر ارزش فالباتو میفهمیم

سلام من از کد قالب 15 استفاده میکنم اخطار میده چ باید بکنم

این قالب هات خیلی خوجل و قشنگن😍😍😍😍😍💜

نمیشه تمام صفحه بشه ، یعنی حاشیه سفید نباشه؟ اگه این تغیر ایجاد کنید عالی میشه

همشون خوشگلن. مخصوصا اولی که بک‌گراندش عالیه.

جمعه ۸ مرداد ۰۰ , ۱۴:۱۲ ´‴ 𝘿𝙖𝙚𝙣𝙚𝙧𝙮𝙨 𝙏𝙖𝙧𝙜𝙖𝙧𝙮𝙚𝙣

:|

سلام

نمی دونم چرا اما هر کدوم رو که میزارم قالبش در نمیاد😑

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan