قالب بلاگ بیان

قالب ۱

خیلی ممنون که هنوز هم قالب های خیلی جالبی طراحی میکنی.
 هدرِ اون فیروزه ایه چقدر باحاله!
خواهش ...
با حالی از خودتونه :)
دوست عزیز من چرا وقتی کد اون قالب فیروزه ای رو توی قسمت ویرایش قالب کپی می کنم کلا قالب به هم میریزه؟
مشکلم حل شد خیلی ممنون از قالب های زیباتون :)
خواهش میکنم :)
جای همچین وبلاگی واقعا توی بیان خالی بود! به خصوص برای کسایی مثل من که قبلا ساکن بلاگفا بودن. ممنون از زحماتتون.
خواهش میکنم
سلام
ممنون قالب زیبایی هست
استیکر تلگرام
جمعه ۲۱ دی ۹۷ , ۱۹:۵۴ نیلوفر کیانی
چرا نمیشه فایل html بگیرم ؟
يكشنبه ۲۵ فروردين ۹۸ , ۲۳:۳۵ فاطمه سادات داوری
عرفان بیا قالب درست ککردن خیلی وقته نیستی؟
شنبه ۱۱ خرداد ۹۸ , ۰۱:۱۷ محمد حسن بزرگی
مرسی عالی دنبالم کن
group64.ir
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan