قالب بلاگ بیان

قالب ۱۰

آقا این قالبه که عالیه اصلا حرفی درش نیست

ولی اینی که رو خود وبلاگتون هم هست خیلی خوبه هاااا :)

خسته نباشید :)

ممنوووووون :)
پنجشنبه ۱۹ فروردين ۹۵ , ۱۱:۰۷ سیدمحمدمهدی مرتضوی
این قالب امکان درج تصویر برای مطلب رو هم داره؟
نه متاسفانه فقط قالب 13 این امکانو داره ...
پنجشنبه ۱۹ فروردين ۹۵ , ۱۵:۴۴ سیدمحمدمهدی مرتضوی
نمیشه این قابلیت رو فعال کرد؟
چرا میشه خیلی ام آسونه ...
تو کد های اچ تی ام ال هر جا تگ (post_image) رو قرار بدین همونجا تصویر پست قرار میگیره ...
مثلا بذارین بالای عنوان مطلب ...
جمعه ۲۰ فروردين ۹۵ , ۱۶:۱۱ سیدمحمدمهدی مرتضوی
توی اچ تی ام ال یا css؟
اچ تی ام ال ...
جمعه ۲۰ فروردين ۹۵ , ۱۶:۲۱ سیدمحمدمهدی مرتضوی
قرارش دادم ولی بازم نشون نمیده....
یه بار post_image گذاشتم.
یه بارم <post_image>
هیچ کدوم جواب نداد....
نه تو پرانتز باید بذاری ...
(post_image)
اگه نشد داخل یه تگ Img بذارش ...

جمعه ۲۰ فروردين ۹۵ , ۱۶:۲۹ سیدمحمدمهدی مرتضوی
تگ img چجوریه؟
زیر دیپلم حرف بزن
پنجشنبه ۲۲ مهر ۹۵ , ۱۶:۴۰ محمد قربانعلی پور
داداش این قالبت عالیه ولی کاش سه ستونه بود.اگه سه ستونش کردی کد قالب رو برام بفرستی ممنون میشم.(از طریق ایمیل)
سلام ممنون
خیلی هَم شیک و زیبا ^-^
خسته نباشید.
چهارشنبه ۷ شهریور ۹۷ , ۱۷:۲۵ حمیدرضا آیین زاده شبستان
عاقا اصلا کارتون حرف نداره D:
بی نهایت راضیم از کارتون.
خسته نباشید.
باکس دنبال کردن نداره چرا  ؟؟ !!
group64.ir

با سلام چطور عکس وسط عنوان رو عوض کنم ممنون میشم 

سلام آقا عرفان ، حالتون خوبه ؟

من قصد دارم از قالب شماره ی ده استفاده کنم اما نمیتونم

ایجاد قالب جدید و عنوان و بعد کد کپی شده از قالب مورد نظر اما نمیتونم پیست کنم اون علامت پیست نمیاد که کلیک کنم تا کدها وارد بشه و بزنم ذخیره و بازگشت

به نظرمشگل چی هست ؟ من قبلا جای دیگه موقت رفته بودم از شما قالب برداشتم خیلی راحت عوض کردم اما نمیدونم تو اینجا چرا اینجوری شده !!!

اگر میشه راهنماییم کنید تو وبلاگم

سلام

لوگو را چگونه باید تغییر داد؟

جمعه ۲۱ آبان ۰۰ , ۱۴:۴۰ سید محمد حسین امیری

سلام چطوری باید عکس وسط رو ثابت کنیم و کاری کنیم که همش تغییر نکنه؟

يكشنبه ۲۶ دی ۰۰ , ۱۲:۴۹ 𝓛𝓪𝔂𝓵𝓪 ゜詠逸

این عالیهههههههههههههههه خسته نباشیدددد

ولی چرا وقتی میزنم رو html و css برام کد هارو دانلود نمیکنه؟

سلام عرفان جان 

علیرغم آنکه من آن زمان نبودم و هرگز با هم نظر و هم سخن نگشته ام ولی هنوز هم خیلی ها برای قالب و بخصوص واکنشگرا ، به وبسایت های تو می آیند و از قالب های تو ، مشکل خودشان را رفع می کنند!

 

وبسایت من

 

سر بزنید. نظر بگذارید و اگر خواستید بک لینک هم می شویم. و مخاطب سایت هم،.

 

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan