قالب بلاگ بیان

قالب ساده ۶ ( ریسپانسیو )

خیلی عالی طبق معمول :)
ممنون :)
2سئوال:


پس زمینه چطور ثابت  وبدون تکرار بذارم؟ اندازه عکس چقدر باشه؟


میشه بگی چطور بین پست ها فاصله بذارم؟

ممنون
آخر کد background که زدی بعد از لینک تصویر که تو پرانتز هست بعد از پرانتر این کد رو بنویس که تکرار نشه no-repeat ...
داخل کدهای CSS ...
.post رو پیدا کن ...
بعد margin-bottom رو مقدار داخلش رو زیاد کنی فاصله بین پستا زیاد میشه ...
کدم این شکلیه:
<style> html, body{background : url(http://m-static.flikie.com/ImageData/WallPapers/0d26083991ec4e93aa4a70608d48ae48.jpg)}no-repeat  </style>


کار نکرد

درستش چیه؟
این کدایی که زدی تو اچ تی ام ال زدی ...
باید تو CSS بزنی ...
کلی مارجین بود!


همه تغییر دادم 
همه چی تغییر کرد جز پست
خب توی کدهای CSS ...
.post رو پیدا کن ...
بعد داخلش اینو اضافه کن ...
margin-bottom: 20px;
سلام خیلی قالباتونو دوس دارم میشه واسه بلاگ اسکای یدونه برای من بسازین؟ قیمتش چقدر میشه؟
سلام ، ممنون
تا حالا برای بلاگ اسکای قالب درست نکردم ! ببینم اگه تونستم خبرتون میکنم ...
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۹۴ , ۱۳:۳۴ خانوم فیروزه ای ※※
عالیه ها :))))))))
ممنون :)
خجالت بکش 
چرا اینا انقدر عالین ؟!
بی تربیت ! 
دیگه تکرار نمیشه :/
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۹۴ , ۲۱:۵۹ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
خسته نباشید باز هم (:
ممنون باز هم :)
ْسپاس گزارم

خواهش میکنم

من نمیفهمم چطوری باید کد قالب هارو کپی کنم میشه بگید؟ ممنون و اینکه خیلی زیا هستن.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan